mindre duktig tjej behöver kinamat =P

För ungefär 1 minut sen kom jag på vad jag skulle in till stan åh göra idag egentligen.. Jag skulle på Åhlens åh köpa nå böcker åt Oliver för de är rea, gick jag ens över på den sidan av smedjegatan? Svar nej.

Så här kommer en påminnelse till mig själv, GLÖM FÖR FASIKEN INTE ATT FARA TILL ÅHLENS IMORN !!!

Så där ja ;)


Väntar på att min karl ska komma hem från jobbet, så ska vi fara åh hämta Kinamat för det är synd om mig som börjar bli så sjuk nu så jag behöver kinamat, hoho =P Lite godis bör nog också få slinka med hem så man kanske blir friskare fortare..

Har då inte tagit mig iväg till storheden ännu heller, ingen ork.. Men kanske ska flirta lite med älskoo så vi far förbi där innan vi hämtar maten..

Undra vad jag ska äta förresten..
Är sugen på sötsur sås, pekingsoppa, biff med bambuskott åh champinjoner, friterad kyckling, ojoj ja sku kunna rabbla hela menyn typ.. Hur ska detta gåå..

Bajbaj baby goodbaj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0