tar mig ork åh tid till ett inlägg

1. Idag har det varit kalas med middag osv hos pappa som fyller år. Gott åh trevligt men tyvärr kände jag mig inte så social. Låg i soffan åh såg den nya filem "Camp Rock" som ska släppas på Disney Channel snart.. Well, den var bra =)

2. Imorn ska jag gå en kurs så jag får börja övningsköra med pappa så man får det där jävla körkortet fixat nån gång. Okej, hade jag inte vart så lat åh bekväm av mig så hade jag haft det för länge sen. Men nu när jag får börja köra med pappa kommer det bli andra bullar ! Förut fick jag bara köra med mamma åh Danne åh det har inte gått bra, mamma kan man inte köra med för hon är för rädd åh när man kör med Danne så är mamma med i bilen åh sitter åh skriker = NOT GOOD !

3. Sjukhus, sjukhus ! Hela tiden är det sjukhuuuuuuus ! Mamma har varit på sjukhuset måndag till fredag pga hennes reumatism så i fredags for jag dit åh lunchade med henne åh lämnade prover för att jag haft knas med järnvärdet (det hade gått upp lite nu, wiie). Nå väl, tillbaka till saken dåå.. Igår fick ju då mamma komma hem på eftermiddan åh det var ju bra, för på kvällen åker hennes sambo Danne in på sjukhuset med magont, åh kvar blev han. Operera bort blindtarmen eller nå sånt?! Tur för deras vovvar att mami kom hem, för jag hade inte kunnat rasta 2 galningar samtidigt som jag kör barnvagn, en går bra men inte två.

4. Fick ett mms på förmiddan av en nöjd Daniel som skjutit sin första älg. Det var ju kul =) Ni läsare borde ju vara vana vid detta lag av att se bilder på hans härliga ihjälskjutna djur så jag slänger väl upp en bild på den här också då. Åh så får man väl gratta honom till 5 taggarn (tror de va de).



5. Erik har farit till Kalix en sväng åh Oliver sover, så jag är själv. Sköönt ! Behöver verkligen de just nu, bara tänka på mig själv för en stund. Ska lägga mig framför tvn med en godispåse åh se nå bra..

Bjuder även på några bilder på min underbara son Oliver =)


* Oliver leker i sitt tält inne i sitt egna rum =)


* Oliver´s favoritsyssla hos morfar, klättra klättra klättra ! Åh han gör det helt själv, klättrar upp
på fönsterbrädan åh sitter åh knackar på fönstret.

Tack för mig !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0