tjo tjo tjo

Var ett tag sen nu, men känner verkligen inte för att blogga !
Men ska vara snäll åh ge er en uppdatering om hur allt står till..

I söndags em/kv fick Oliver hög feber, hjälpte inte ens med alvedon ! Så igår blev det vdc, jävla idiot läkare som vanligt ! Inget vett fast vi vet att han har öroninflamation ! Suuuuck ! Dom kollade febern i örat på han på vdc, 38.5 visade den. En kvart senare hemma hos mamma kollade vi i rumpan, 40.1 ! Då var det bara få ner febern fort ! Tröck i han en massa ipren åh det hjälpe faktiskt lite, vi fick ner han till 39 åh sen sjönk han lite till åh har legat kring 38 sen dess.

Daniel hämade Oliver efter jobbet åh jag for till stallet, myyys ! Kovo var hur underbar som helst ! Red ca 1,5 timme, var ute med sandra åh Robbs :) Kul Kul :) Fixade på i stallet åh myste med ponnyn innan det bar av hemmåt :)

Just efter man kommit hem kommer D med Oliver, oj vad jag saknat min lilla kille ! :) Han hade fortfarande lite feber :/

I natt har febern stigit igen så jag har fått trycka i honom en massa ipren i natt, han ska ju ha var 4:E timme i 3 dagar nu så snart är det dax igen !

Så den här familjen har utegångsförbud nu, mindre kul men rätt skönt ändå !
Erik är på jobbet så jag får mysa på med mig själv åh min Oliver :)

Nåja, kanske återkommer om bloggsuget kikar tillbaka, eller om jag har extremt lite att göra :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0