10 dagar till julafton

Kalla mig knäpp som är vaken nu men jag kunde inte somna om efter att jag gett lillen mat.. Har blivit lite att vända dygnen sen han kom.. Men nu sover han iaf på natten, vaknar bara och är lite grinig när han vill ha mat men det måste han ju få vara :)

Det är verkligen underbart att vara mamma, skulle inte byta bort det mot något i hela världen. Jag trodde verkligen inte att en liten bebis kunde fånga ens hjärta så totalt och snabbt, han betyder verkligen allt för mig. Det känns som om mitt liv är "fulländat", jag har allt jag behöver, jag har min underbara son. Det är verkligen som folk säger.. "Att vara mamma, är att ha hjärtat utanför kroppen"..

Idag ska jag på stan med Dessan en snabbis och sola, annars vet jag inte vad som händer. Tänker då sova en stund till innan iaf, annars kommer jag inte orka med fredag den 14:e December.

Nä, nu är det kallt :/ Bäst att krypa ner i sängen igen med grabbarna :)


Kommentarer
Postat av: Raiijssan

jag har inte heller köpt nå julklappar ska vi starta knäppa klubben? är redan med i knubbis klubben så :)

2007-12-15 @ 03:19:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0