godnatten

Idag har jag bara myst här hemma med min bebis, inte har vi orkat oss ut i de dåliga vädret inte :P

Sen kom mamma hit med Olivers ögondroppar och så passade jag på att duscha då.. Så fixade vi igång min fotoskrivare också så nu kan jag göra alla dessa kort och allt vad jag nu har planer för :)

Daniel kom efter jobbet och lekte med junior några timmar.. Sen när han for vid 20-tiden så fick junior hoppa i pyjamasen och så la vi oss i sängen så fick han äta.. Både jag och bebis somnade men självklart så blev vi båda väckta också för mamma ringde, och då hade jag ändå telefonen på ljudlös, suckk.. Ajja.. Myste lite med han på magen för han vart ledsen, men fort gick de över när han fick ligga på min mage och mysa.. vet inte varför han tycker om de så mkt men de gör han :) Sen var det matdax igen, och nu sover han sött..

Jag är jätte trött, ska också lägga mig och sova.. Gick bara upp för att släcka alla lampor, hinka jordgubbssaft och borsta tänderna :P

Natti natti

Oliver stavas med ett L i alla almenackor där man har namnsdag osv så jag kommer stava mitt barns namn så, thats it för den som undrar eller tänker göra sig dum på den gröna lilla coktailfrukten..

Kommentarer
Postat av: sandra

De e sååå mysigt när dem ligger och sover på ens mage/bröst =)

2007-12-19 @ 08:53:36
URL: http://www.nogg.se/Mil
Postat av: Eva

Oliver-Lucas, det blir jätte fint! hehe, krama honom från gammelmoster

2007-12-20 @ 06:43:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0