Gott nytt år :)

Idag är det sista dagen på år 2007, känns jävligt nice! :D
Kan lova att 2008 kommer bli ett mycke bättre år även om många av dagarna detta år varit underbara, MEN det har hänt för mkt sorgligheter i år också.. Flyen & Danne finns inte med oss längre, livet är orättvist.. Sen har året haft sin upp & ner gångar.. Men det föddes en liten Oliver i år också vilket är det bästa som kunnat hända, så något bra har året fört med sig också :)

Har sovit hos mamma i natt, Oliver var grinig igår kväll men när han somnade där just efter 12 så har han sovit som en ängel, vaknade och åt just före 5 och sen sov han till nå på 8.. Och nu ligger han och sover i mosters knä :)

Ska hoppa in i en dusch och börja fixa i ordning lite grejjs.. Ska till Tanja senare, jippi! Oliver ska få vara kvar här hos hans mormor då :) Gruvar mig för att lämna honom men jag vet att det kommer gå bra för han trivs med mormor :)

Hms.. Måste förbi hemma och leta mina jävla skor, blir toookiiii annars.. Har hur mkt skor som helst men just dom jag ska ha hittar jag inte och jag SKAA ha dom! Annars blir jag less för det är dom som passar till klänningen för mina andra som hade kunnat passa har nedersta delen på klacken lossnat för en så där 10 månader sen och ja har inte orkat fixa de än mohoho laat tjej!

Närå, nu ska ja göra nå vettigt av sista timmarna på året.

Bajbaj and happy new year!

Kommentarer
Postat av: Sinne

Gott nytt år! :) Ha så skooj ikväll :D

2007-12-31 @ 11:05:00
URL: http://siinne.blogg.se
Postat av: Sofia

bra att du ska roa dig lite! have fun, gott nytt år!

2007-12-31 @ 12:49:37
URL: http://lindkvistsofia.webblogg.se/
Postat av: Anne

Ha så roligt ikväll å lyckos mormor som får ha Oliver..jag blir så sugen på att se honom !!! Men vi kanske syns till veckan !!

2007-12-31 @ 16:34:30
Postat av: lena

Nu har vi vaknat Oliver och jag. Han har sovit nästan hela natten. Det har gått jätte bra han somna kl 24 mitt när alla smällare började höras vaknade kl 6,30 för att bara äta och bajsa sedan somna om igen och vakna kl 09,35 nu ska vi tvätta oss lite och klä på lite kläder för att gå på affären och handla lite.

2008-01-01 @ 09:54:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0