tröttis

Har varit hos mamma hela dagen idag.. Mormor & morfar är i lule så dom har varit och träffat Oliver och så var jag över till Eva så fick Mia klippa mig.. Blev bra :) Måste bara få ordning på mitt hår, de vill sig som bara till att vara som det alltid varit haha.. Sen for vi till ingergerd i g-stan och hälsa på en snabbis innan mamma körde hem oss.

Har legat och myst med min bebis i sängen men han har somnat nu.. Han tycker det är så mysig när man ligger och stryker han på håret så han oftast somnar fast han inte är trött.. Men idag var han trött :) Jag är också trött så ska kila och sova strax..

Imorn blir det bara att vara hemma och städa och tvätta och mysa och bada och sånt :)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Starka tös!Lycka till med mammalivet inte för att du behöver ett lycka till för det lär du fixa ändå galant.O god Jul!

2007-12-23 @ 02:17:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0