20 November 2007

Dagen då våran lilla bebis är beräknad har äntligen kommit..
Men bebis verkar inte vilja sig ut, enivs och tjurskallig som pappa & mamma redan..

Som jag väntat på den här dagen, ojoj.. Och så vill den inte ens komma ut :( Vet inte vad jag ska ta mig till, vill ju ha min lilla bebis här och nu! Jag räknar minuterna "tick tack tick tack" men inget händer.. Kommande dagar kommer bli jobbiga, gruvar mig så hemskt.. Inte för att den ska ut, utan för att jag måste gå och vänta och vänta när jag redan väntat nog.. Jag är rastlös, har inget tålamod och absolut inte nerver för att vänta nå mer.. :/

Var då in till FL igår, tog med mig tabletter hem för att försöka sova.. Hjälpte inte, kroppen blev bara skakis och ja har bara sovit 2½ timme drygt i natt.. Är hur trött som helst.. Men som dom sa igår, hjälper inte pillerna så är de bara höra av sig imorn kväll så får du en spruta i julskinkan.. Suck.. Jag vill inte ha nån spruta, jag vill ha min bebis!!

Nä, det här kommer bli en väldigt lång dag verkar det som..

Kommentarer
Postat av: Linda

klart den inte kommer ut, den väntar ju tills på fredag :) thihi.. nu har jag min dator hemma !!! :D men vars håller du hus ?

2007-11-20 @ 13:32:15
URL: http://lwikman.blogg.se
Postat av: Eva

Det är ju sä här lilla vän att den kommer på din farfars födesledag.....egentligen hade jag hoppats på att du fick magsjuka då du var hos oss, så att du fick tömma magen ordentligt så värkarna satte fart...men, men....din lilla klimp kommer nog snart, vi längtar allihopa!

2007-11-20 @ 14:33:56
Postat av: Nina

Hoppas allt går bra när det väl är dax. :)
kram

2007-11-20 @ 17:58:57
URL: http://naiina.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0