driver du med mig!? Haha

Sitter och snackar med lillebror på msn och väntar på att pappa ska hämta mig, vi ska till farmor och äta :)

Asså min lilla lillebror måste ha fått något slags hjärnfel på sistone, eller så kanske han äntligen blivit frisk!? Hahahaha Han har börjat träna som ett psyk!!!!!!! Ni vet, han datanörden som inte rörde sig en millimeter i onödan föruuuut!! Den där spinkiga pinnen har börjat träna ojoj, nåja de är ju bra de :D Stooora lillebror! Han fyller fan 18 i maj!

Och lilla syster börjar också bli stooor nu, hon har ju fyllt 15, nyss var hon 11 juue, tiden går fort. Hon har typ börjat gymnasiet, känns som det var nyss jag började de..

Huu, tiden går så fort, kan dom inte vara småa för alltid? Tänk hur fort våran lilla bebis kommer bli stor..

Dax att åååååka.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0