envisa bebis

Jahapp, Therese har vaknat! Woohoo!
Gick och la mig vid 21 igår, trött som en annan sömngångare.
Somnade dock inte förrän vid 22, vaknade och somnade om igen ett antal ggr under natten pga bebis som tyckte vi skulle vara vakna och förvärkar som tyckte att jag inte hade nooog, jajja.. När det väl gick över vid 5 på morronen så fick ja sova till just efter 9, innan junior väckte mig igen :)

Lilla envisa bebisen vill inte komma ut verkar det som, håller mig på sträckbänken sp där så jag har just under komma ut strecket ooonnnt. Bara 2 dagar kvar till BF, kommer säkert få gå över fast jag börjat öppna mig och har värkar till och från, vissa som verkligen KÄÄÄÄNNNNNSSSS! Blä.. har varken nerver eller tålamod till att gå över.. Den måste komma idag tycker jag, för imorn fyller Arvid år och på tisdag fyller flera andra år och så går hyreskontraktet ut på tisdag och då får den fan inte stanna längre. På onsdag,  den 21:a hade den kunnat fått komma, men då är det en onsdag och jag hatar onsdag, dom är dåliga så de går inte, på torsdag fyller farfar år så då får den inte heller komma och på fredag har linda chansat på att den ska komma och vi kan ju inte låta hon ha rätt ;) *visst?* ;)

Nä kom idag tycker jag, fast iof.. Ska till farmor och farfar och äta massa gott sen så om ja kan får göra de först tack :) Farmor ska göra den där såsen ju, svin sugen på den! :)

Nä om man kanske skulle röra lite på sig, ringa och höra om farfar kan köra mig till stallet lite :D Så man får röra på sig så kanske den kommer snart!

See Yah!

Kommentarer
Postat av: Linda

den kommer den 23:e, jag kommer ha rätt :) 19dagar kvar för mig nu !

2007-11-18 @ 14:18:09
URL: http://lwikman.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0