humörsvängning?

Öh, jaha..
Så fort man öppnar käften så ska man tydligen "börja" med nå.. Jag har ju fan inte sagt nå, den här gången är de då fan inte mitt fel om jag blidde arg för de var inte ens för den saken. Men de är ju tydligen alltid jag som har problem och inte ska börja.. Jääjää jag har inte ens vart sur eller nå men ändå blir man behandlad som skit SOM VANLIGT! Tack så hemskt mkt. Visst att man kanske förtjänar den behandlingen när man gjort nå men om man inte gjort ett dugg och får den behandlingen ändå då är det fan inte kul. Men visst, orka inte prata med mig nu jag tänker inte störa dig.. Men var inte så säker på att jag orkar prata med dig sen då..

Förstår inte vad du får ut av att börja gorma? Tycker du kan tänka dig för hur du behandlar andra människor, för de är inte på ett speciellt snällt sätt du gör de. Men visst, om du tycker att det är så man ska behandla folk så ska jag börja behandla dig så också så ska vi se hur roligt du tycker de är. Någon skulle verkligen behöva ge dig en tankeställare för du har fan i mig inge respekt för andra människor.

Nå väl, de är ju du som får skit för de sen.

Är då hos mamma nu, sitter och trycker i mig nybakade lussebullar och är trevlig. Snart är det mat också, hoho, sen ska ja på uppdrag! :D

Kommentarer
Postat av: Katarina

Hej Therese! Tycker att personen du skriver om låter som en onödig sak att lägga energi på nu, men jag vet inte. Hoppas bebisen vill titta ut snart. Kram!

2007-11-25 @ 16:31:50
Postat av: Linda

ser ut som att vi får barn samtidigt nu juh ;)

2007-11-26 @ 14:53:17
URL: http://lwikman.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0