lilleman flyttar hemifrån

Så ja, nu har vi vart och lämnat min älskade lillkille till några i gammelstan, han kommer få det toppen dära, så nu är det bara hoppas att han och den andra katten kommer överens men det verkade då inte vara något beskymmer :)

Usch, gruvar mig att fara hem, kommer kännas tomt även om jag har 2 krabater till där hemma.. Sitter hos mamma nu.. Undra om man kanske skulle köpa nå godis på vägen hem så man kan tröst äta lite :P

Fast har ju vart duktig åh gått till coop idag och köpt pepparkakor, haha, GOTT! Men det tog 1 jävla timme för mig att knalla dit och tillbaka, jaha bara rullatorn som saknas moahaha.. Njae, men snart kommer nog den lilla ut och då ska det nog bli farrt på mig igen, hoho :D

Saknar han som redan, han vill inte ens bli lämnad, han ville inte gå ner från min famn.. Älskling..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0