Hej Sammandragningar gör ont & låt oss obehagliga vara..

Asså seriöst, så här kan det ju fan inte hålla på.. Nu får de ge sig tycker jag!
Räcker det inte med att jag ska plågas när den ska ut??? Suck..
Less på att vara gravid nu, vill bara hålla min bäbis i min famn nu..
Men för allas bästa är det bäst att den stannar minst en vecka till där inne..
Vore kul om jag kunde få njuta nu tills det verkligen är dax men icke..
Vila & sängläge tills på onsdag, sen kanske man får upp & röra sig lite om man har tur..
..eller så har man otur och då blir de faanskap, och absolut inget njuta!
Hms.. Jag som har massa kvar att fixa.. Alla papper som måste vara klara när de är dax..
Och alla bäbisens saker.. Hur ska detta gå?
Ibland önskar jag att jag slapp göra allt de här själv, att jag hade någon att dela alla roliga
& mindre roliga stunder med.. Men det funkar iaf :) Jag är bara glad att jag får uppleva allt
detta iaf, sen är det andra som går miste om något..

Om jag hade kunnat låta er andra uppleva en dag av mitt liv just nu så skulle jag göra de, bara för att visa vissa hur jävla jobbigt det är och bara för att visa vissa hur underbart det är.. :)

Natti Natti ;)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag har läst din blogg och tycker att du är otroligt stark! Ville bara säga det! Ha det gott och lycka till i framtiden!

2008-05-15 @ 02:22:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0