helg igen

Jag hatar helgerna för tillfället.. Inte för att jag inte kan vara ute och festa som alla andra typ.. Utan för att dom är långtråkiga, veckorna är skojjigare för då kan man springa på stan och sånt.. De är inge kul på helgerna helt enkelt..

Ikväll är en "dålig" kväll.. Förvärkar, humöret under minus trecket m.m..
Har en känsla av att något kommer hända i helgen bara för att mamma & Danne har farit till Kiruna över helgen och jag fick inte följa *vilka dummingar!* HA, ja vill ändå inte föda nå barn i gällivare för ja vill inte att dom ska bli som knasDAN! *moahaha skämt åsido :P*

Annars.. "strö salt i såren så slipper du salta maten"..

Älskar vintermörkret.. Om bara snön också kunde komma.. Annars är känslor och tårar kvällens ämne tillsammans med julmusten och nå movies..

Måste bara berätta sötaste..
Köpte en speldosa till liten idag.. Och så när ja kom hem la ja mig i sängen och spelade med den.. Liten blev helt galen och bara sparka och sparka.. Och så slutade den spel helt plötsligt, då slutade liten sparka också.. Efter någon minut slog ja på den igen, och liten började sparka hej vilt.. (De var de jag ville berätta åt dig, iallafall)..Haha.. Det är såå mysigt.. Kommer sakna rörelserna där inne.. Men de ska bli underbart att få hålla liten i famnen..


För nu är det bara 25dagar kvar till våran bebis är beräknad.. Längtar så fruktansvärt..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0