Jason Mraz - Im Yours

Massa skön låt :)

Sitter och väntar på att mamma och Danne ska hämta mig så ska vi fara till Kalix en sväng åsså förbi Töre osv..

Känner mig glad idag, det är skönt att inte vara deppig & lessen för en gångs skull.. Vet inte varför jag helt plötsligt känner mig lite gladare, men jag är glad att jag gör det, om så bara för en lite stund.. Det enda som saknas just nu är en skogstur på Flyen i det fina höstvädret.. Men det kommer alltid saknas, för inget kan få honom tillbaka.. Även om jag skaffar en ny häst sen så kommer det aldrig bli samma sak.. Även om jag kommer tycka om en annan häst lika mkt som Fly så kommer ingen kunna ta hans plats hos mig..

Nu ska jag i första hand se till att allt går bra för den lille och sen ska jag ta upp mitt hästintresse igen, på riktigt..

Men nu till att börja med ska jag åka till Kalix tjoooooo :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0