redbull ger dig viiingar!

Sovit och vaknat stup i kvarten från typ 19 igår kväll till 4 på morronen typ, då hade jag så hemska förvärkar att ja inte kunde somna om så satt vid datorn ett tag och var uppe och vandra runt här hemma för att få bort de onda och obehagliga.. Till slut kunde jag somna om efter ett bra tag.. Så ca 2½ timme och sen började de igen.. Vid 11 på förmiddan idag gav jag upp sovandet.. Men har legat i sängen och sett film..

Just klivit ur ett varmt bad, mycket skönt mot magen men börjar må så fruktansvärt illa av all jävla värme..

Resten av dagen är ja fullbokad :)
Funderar starkt på att ta en jävligt lång promenad också i hopp om att bebis ska vilja sig ut snart.. Även om jag har NOLL ork att ens gå till affären menmen.. Nu vill jag ha ut den för nu är jag less..

24 dagar till våran liten är beräknad..
Men dessan tror den kommer den 3:Nov.. Och jag tror på senast den 11:e nov.. Men när den kommer är det faktiskt ingen som veet..

Och imorn kommer en familj och kollar på lilleman.. Hur ska jag klara mig utan honom.. Min lilla gullepluttt.. Men dom får han inte imorn.. dom får hämta han om en vecka isåfall.. Vill hinna mysa och gosa och säga hejdå.. Huvva jobbigt.. Blir helt tårögd av tanken att han ska flytta.. Jag och mina jävla djur..  Djuren är det enda jag har, det bästa i mitt liv..

Det är jobbigt..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0