släkten är värst

Så där jaa.. Nu har jag varit åh ätit tacosbuffé och tårta på mjölkudden, väldigt trevligt.. Kusinerna och mostrarna och Mias kompisar var där typ.. :) Alla utom jag & mamma drack alkohol haha.. Men nog hade jag kul för dee :) Man blev inte så sugen när man luktade på Anna-karins rödvin, BLÄ! Men dom dära fetaostarna hade jag gärna tryckt i mig haha.. Om några veckor bara får ja äta fetaost, muuuums.. Haha berättades lite roliga saker också, Mia är ju sooom virrig haha.. Åh på kort ska man tydligen festa, haha.. Så kom ja & Mia fram till att jag ska klippa mig lite till veckan, toppa lite bara för längden sku hon bara våga kapa nejnej! Måste ju säga att nog är dom skojjiga på den där sidan av släkten hehe.. Gode  va ja har skrattat.. De behövdes nog.. Så då tar vi nästa när jag fyller år då haha..

Annars då? Mjo.. Ont på höger sida, där levern sitter typ.. Antar att det är vandalisten som bor i mig som har möblerat om den, huuuu.. Och huvudvärk, kära gudans vad ja har ont i huvudet, det slår blixtrar typ.. Måste trycka i mig nå alvedoner åh dra täcket över näsan och sooooova.. Sova, de vet jag då hur man gör :D

Natttiii & puss ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0