Sweeet Duuuude! ;)

Håller på att plocka och fixa här hemma så gott jag orkar, får ju som inte göra så mkt men jag försöker iaf i min egna takt :) Lyssnar på en massa gamla låtar, oj de var tider sen.. :)

Orkar inte fara till klubben ikväll, vill vara hemma och fixa och mysa på bara :) Ska ta och laga nå mat strax, är så himla sugen på CURRYSÅS men jag kan ju inte äta de varje dag så det får bli nå annat idag, kanske stuvade makaroner YUMMIII :D

Bebisen ligger på ett jätte knasigt sätt i magen nu och så har ja massa sammandragningar (som vanligt) och då spänner sig ju magen "runt barnet" och de ser jätte roligt ut haha man liksom ser alla kroppsdelar på den typ, värsta alien haha :) Bara 6 veckor kvar nu, kunde jag längta mer? Nää :D 49 dagar kvar :D Kan lova att det kommer bli en vilde, för den är verkligen AKTIV där inne, ibland blir man nästan arg på den haha* Fast det är väl inte så konstigt när den kickar som en tok på revbenen *DE GÖR JU ONT KAN JA LOVA!*..

Imorn har jag tid hos BM 11.30, ska på koll eftersom mitt [gnuggar mig i skallen] undertryck i blodtrycket är högt.. Säger inte mig mkt med BM tyckte inte de var speciellt populärt så hon vill hålla kolla på de varje vecka nu.. Sen efter de ska jag äta PIZZA hahahaha och sen ska jag tillbaka till VC på föräl.utb.. GAAH en av sakerna vi sku prata om imorn var kejsarsnitt och om de är nå problem när barnet kommer -bra med info så man är lite förberedd men de skrämmer mig rejält!- REJÄLT!

För övrigt så är det onsdag idag, och jag känner mig stolt över mig själv.. För ännu har jag inte fällt nå "FLY-TÅRAR" men än är dagen inte över.. Har tänkt så mkt på han idag.. Men de har gått bra när jag har hållit mig sysselsatt med småfix.. Har bilder på han i varje rum, vars jag än går ser jag min kille.. Ibland stannar jag upp för ett ögonblick när jag går förbi en bild, det är som om tiden stannar just men lika fort är jag tillbaka i verkligheten.. En verklighet undan mitt liv.. Jag kommer alltid känna mig halv utan honom...

NÄ NU mAAAAt MAT MaaaaaT :D


Kommentarer
Postat av: Sandra

Hej, det betyder ungefär "komigen nu så går vi kompisar". :-)

2007-10-03 @ 18:36:27
URL: http://almanova.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0