Väckt x2

Jo, jag är duktig jag.. Lyder BMs order att vila :P
Fast måste ju säga att jag hade svårt att somna igår, vred och vände på mig till efter 1 i natt och vaknade rätt många gånger fram till 5 typ, sen sov jag faktiskt ända tills det pep i telefonen där vid kvart  tio kanske.. :) Låg kvar i sängen till elva och stirrade in i väggen typ, var så satans trött.. Så gick hon upp & åt frulle, sen tillbaka till sängen igen.. Sov från typ halv 12 tills för en liten stund sen när det pep i telefonen igen :P Man ska va duktig på åh lyckas väcka mig 2 ggr på samma dag, haha..

Lilleman har vart duktig och klättrat i blomman igen, så måste ta och dammsuga, vette fan hur han lyckas få blomjord jävlat överallt fast blomman står kvar!? Nåja, den katten lyckas fan med allt :P

Ska fortsätta vila nu så man orkar fara till farmor och äta sen.. Köttfärssås och mackisar :D Wiie !! Ikväll blir det klubben och härja som vanlig en måndag kväll :P Klappa på stora stora Matissen, han är som sööt ;)

Det första jag ska göra när bäbben kommit ut, är klättra upp på hästryggen och njuuuuuuuta en stund, saknar de såå.. Saknar min fly :´(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0