Fredag igen..

Känner mig trött och hängig idag, vandrar runt i mina egna tankar.. Har massor kvar att fixa och dona med innan buset tittar ut, och jätte nervös har jag gått och blivit.. Ryggen spökar och har massor med sammandragningar =/ Det känns konstigt som uppe på magen, gör lite ont och såå, men de är nog ingen fara, det går väl över på nå tag förhoppningsvis..

Syster har bränt ut de flesta av mina bilder från gamla datorn nu, är väl en sisådär 1000 bilder även fast jag hade rensat innan.. Sitter och velar om jag ska sätta i skivan och titta på dom eller inte, de flesta bilderna är ju på min Fly.. Vet inte om jag orkar se dom just nu, kanske sparar det till senare, när jag känner mig redo att gråta hata och sakna..

Kan inte någon bara ge mig en kram och inte släppa taget på hela dan typ.. Känns som om det är det enda jag behöver just nu..

Nä, ska gå och göra nå mat och typ, eeh, sova vidare sen..

Kommentarer
Postat av: raiijss

jag ger dig en kram plutten:)

2007-09-28 @ 20:14:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0