Jag kramar hans grimma varje dag..

Det har varit en lång dag idag.. Allt bara snurrar i skallen.. Orkar inte mer ikväll..

Imorn är det 2 månader prick på datumet sen Flyen somnade in. Det gör så ont! Jag vill bara ha honom tillbaka, jag saknar honom såå.. Ingen kan någonsin ta hans plats, ingen.. Sista veckan har jag inte varit mig själv, även om dagarna knallat på som vanligt så har jag funnits i mina egna tankar, inget annat än Fly har snurrar i skallen på mig.. En dag satt jag 4 timmar i sträck och kollade på bilder på honom, samma bilder om och om igen, jag bara grät och grät, konstant i 4 timmar.. Har sovit med hans grimma på kudden brevid mig i sängen 4 nätter på rad nu.. I lördags låg ja och krama den nästan hela dan och bara grät.. Jag försöker verka glad till alla runt om kring mig, låssas som ingenting.. Men jag är inte glad, jag är ledsen hela tiden för att jag saknar honom såå.. Det gör så ont.. Han var det enda "äkta" jag någonsin haft.. Allt annat i livet har bara varit som ett jävla fia med knuff, som om alla knuffat omkull mig när något "bättre" dykt upp eller om man "tröttnat".. Jag har Flys saker nere i källaren, brukar gå dit när jag känner mig ensam och bara sitta och titta och känna på dom.. Hans mys-borste, som han alltid brukade stå och leka med i boxen när jag borstade han.. Den luktar fortfarande min Fly, min sötaste finaste ponnyskrutt..

Orkar inte skriva mera, börjar bara gråta tills jag blöder näsblod..=(


Kommentarer
Postat av: Sandra

KRAM!

2007-09-25 @ 19:58:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0