Regn helvete!

Såg den där filmen igår, den var rätt bra, men tyckte det var jobbigt att se den. Det var jobbigt att se hur filmen slutade, för jag vet att min "film" inte kommer slut så.. Det svider lite i en faktiskt..

När jag kom hem igår från farmor orkade jag verkligen ingenting, tände bara lampan i hallen och la mig på sängen med kläder och allt och bara somna till en stund. Sen halvsov jag och såg nå tv till sent i natt, myste lite med magen och bara tog det lugnt. Var inte alls på humör för något alls. Ville bara vara i lugnet..

Idag har jag därimot vart på stan med Dessan och Vincent en sväng. Fy fan va det regna! Och självklart pajja båda våra paraplyer och vi vart dyngblöta! Hade Vincent medans Dessan körde, det var lite läskit men det gick jätte bra, snällt barn :) Träffade lillasyster en sväng också, hon går ju skola där på NTI som är vid Ninas :)

Väl hemma från stan och blötare än blötast blev det ett vaaaaaarmt bad. Kände mig så kall och stel, ont överallt typ. Vilket jag har fortfarande.. Är på ett sånt där humör då jag bara vill vara i allt det lugna igen.. bryr mig inte så hårt vad omvärlden gör, I don´t care.. Är så himla trött och känner mig hängig.. Helst av allt vill jag bara gråta, jävla satans helvete känns det som, allt brukar känns så mkt bättre när man fått gråta.. Men jag kan inte gråta, vet inte varför.. Känner mig så jävla obrydd, men varför bry sig egentligen ändå?

Nu ska ja lägga mig och glo nå tv och invänta mitt seeega filmsällskap ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0