vet inte hur ja ska gööra.. ?!

Nå väl, igår blev det en svängom på stan med jenny, emelie och martina.. vi fikade på mat & prat osv. Väl hemma vart det mys och bus med Oliver en stund.. Sen kom Daniel så gick vi till miss mac och åt pizzzza, muuums!

Hanna, Rasse, Tanja och Stefan var förbi på kvällen och spelade spel med mig, mohihi :D Det skrattades så man fick ont i magen haha..

Baaah! Vet inte hur jag ska göra ikväll, är som sugen men ändå inte.. Men jag vet att jag kommer ångra mig om jag inte festar.. Måste ringa mamma också, gruvar mig lite.. För vad som händer ikväll så behöver jag "lufta" mig lite.. Veckan som varit har varit lite jobbig.. med tanke på att Oliver haft magsjuka och inte äter som han borde ännu.. Dock världens gladaste unge ändå och mkt lättare att söva osv, haha han vet nog inte att man ska vara trött och kinkig när man är sjuk, och tur är ju de :)

Nå vi fåår see.. ska ringa mamma nu och sen Tanja, de är coolt de!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0