En mammas kärlek..

Laddade upp med en massa alkohol igår, men hör åh häpna, både jag åh Erik var spiknyktra !
Vi for till pite en sväng åh kollade läget på cruisingen, var väl hemma vid 00.30 :)

Sovit svin dåligt i natt, åh klockan halv 8 gav jag upp ! Vaknat åh kollat i Olivers säng flera gånger, undrat om han ska ha mat, men icke ! Hans säng är tom åh Oliver är i Alvik. Jag håller seriöst på att sakna ihjäl mig ! Tillåhmed tårarna har sprutat för att jag saknar honom.. Vill bara att han ska komma hem, han ska vara med sin mamma juue !

Jag försöker det bästa jag kan för att Oliver ska få känna åh vara med sin pappa, även fast det känns fel åh borde vara det sista jag gör vid det här laget ! Men jag ger mig inte, för Olivers skull så försöker jag få det att funka för jag vill att min son ska ha båda sina föräldrar !

Men allt känns så fel, varför ska han ha Oliver när han ändå inte bryr sig? När han behandlat sin son som ren jävla dynga ! Skitit fullständigt i honom ! VARFÖR? Jag låter gärna dom som verkligen bryr sig om Oliver, vara med honom.. Men när man gör som Olivers pappa gjort, då borde det vara besöksjävlaförbud !! !! !! Men jag är inte så självisk mot min son att jag tar hans pappa ifrån honom, det skulle jag aldrig göra !! Självklart att Oliver ska få vara med sin pappa, han behöver sin pappa precis som alla andra barn också behöver en manlig förebild enligt mig.

Nä, jag står inte ut längre.. Vill ha hem honom nu.. Jag måste vara världens mest töntigaste person just nu men jag gråter för att jag saknar min son !! Men det skiter jag i, jag kallar det "en mammas kärlek till sitt barn" !


Här var han lite mer än 1½ månad gammal..
Tänka sig att han snart är 9 månader nu..
Oj vad tiden går fort ! Snart är han inte någon bebis länge..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0