ja vill ha blommig falukorv till lunch, mammmmaaaaa

Jahapp, då var man klar i tvättstugan ! Sköööönt !
Dock har man en massa blöt tvätt att hänga, suuck ! Jobbigt när det inte hunnit torka =/

Oliver tar en powernap just, ska passa på att göra klart åh se till så man blir människa igen medans. Sen ska vi nog ta en prommis till mamma åh vara lite social i väntan på att Erik ska sluta jobba för dagen. För direkt han slutar packar vi in oss i bilen åh åker mot Kalix (=

Theresé ska blinka lite åh vara extra gullig så man får sig en tripp till Ikea också, har nå smågrejjs jag måst ha därifrån. Om inte annat så hittar jag väl något som jag "måst" ha, hoho, de är lätt ordnat =P

Ska bli skönt att komma bort en sväng, kommer nog hem imorn kväll tror jag för på söndag ska vi på kalas, syster fyller 16, shiiiit va stor hon börjar bli typ. Det måst ju betyda att jag snart är pensionär ! =S Guuuuuudars !

Nä, dax att sätta igång innan sötplutten vaknar (=

Erik, jag älskar dig ! <3

Kommentarer
Postat av: lillasyster

haha ja, jag börjar bli rätt stor nu, och du börjar snart krympa :D fast du är ju som ändå bara 5 år äldre :D menjag kommer ikapp:D

2008-08-30 @ 23:40:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0