Kalix (=

Igår när Erik slutade jobbet packade vi in oss i bilen åh for mot Kalix, med ett stop på Mcdonalds innan vi lämnade kära Lule. Väl framme blev det mys med film osv. (=

Idag vaknade Oliver redan halv 7, pigg som en lärka ! Jag var faktiskt också rätt pigg, vet inte varför ? Kanske för att vi somnade rätt tidigt igår ändå, mellan 22-23 tror ja !? (= Lekte med O en stund åh sen just före 8 vaknade Erik också. Gjorde oss i ordning åh åt frulle, sen packade vi in oss i bilen igen åh for till Happis ( LÄS IKEA =D ).. Blev en massa småtjaffs till läggan åh nå leksaker till O. Tillbaka i Kalix vid 12-tiden..Erik tvättade bilen medans jag åh Oliver var i lekparken åh gungade åh övade på att gå med dom nya skorna (= Spelade biljard med det nya större bordet åh tog det allmänt chill. Åt middag åh sen insåg vi att det var dax att på något sätt få in alla saker i bilen (ÖVERFULLT !) åh bege sig mot lovely Lulejååw..

Suck för att konka in på alla grejjer, packa upp åh vika tvätten som jag så fint lämnat i hallen i fredags i all stress.. Men nu är det mesta gjort, Oliver sover åh resten får fixas imorn.

Nu ska jag kila åh se vad mitt stora hjärta fifflar med på sin dator, se om han kanske ska komma åh mysa med mig, hoho (=

Massor med kärlek till min Erik, han är den finaste som finns. Love <3
Även massor med kärlen till min underbara son Oliver, mammas hjärta åh lilla prins <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0