efter skolsken kommer regn

Fan vilken pissig sommar, nu regnar det, igen ! Fuck !

Igår var jag duktig, knallade till mamma åh hämtade cykeln på morronen när Erik sov. Sen vid 13 for jag till farmor åh farfar. Det var sjukt varmt ute ! Vi åt en massa grillat, efterrätt osv. Vattenkrig med Tobbe innan maten som jag startade, efteråt blev det ännu mer vattenkrig med Tobbe, Tommy åh Matte :P Grymt kul hade vi ! :)

Sen kom Erik, vi såg dead silence, men vi såg inte klart den, för läskig för mig, hojja ! Åh Cadillac skrämdes som fan när vi satt på balkisen åh rökte, hoooojjja kattfaaan !

Somnade väl vid 00, Oliver har sovit jätte bra i natt :) Jag vaknade 5 min innan väckarklockan, det är bra de ! :)

Erik har just farit till jobbet, ska ta åh busa lite med Oliver innan det är dax för powernap, jag ser verkligen fram emot powernappen, är fortfarande trött, huh !

Skulle ha cyklat till hertsön idag, tro de lr ej, det var min egna idé :P Men insåg ganska fort att det regnar ute som fan så den planen är inställd !

TJo !




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0