Ny header !

Nu har jag fixat en ny enkel header :)
Tröttnade på färgerna i den andra :P

Nåja, igår såg jag åh Erik en komedi för en gångs skull ! Eller vänta nu, jag såg den, Erik sov !
Mohaha, gissa om jag var snäll när jag skulle väcka han då? Droppade vatten i ansiktet på han !
Ooops ! Sorry ! ;)

Oliver har just somnat om, jag borde också vila, fast är inte så jätte trött ändå :)
Ska ta åh kila till hertsön en svängom idag, hämta mitt smink från Anna osv.

Ikväll blir det att gå ut åh äta, myys ;)

Lalalalalalalalalater !


Mitt hjärta !

Kommentarer
Postat av: Anonym

fin header :) typ msn nån gång ? haha

2008-07-23 @ 10:59:59
URL: http://lwikman.blogg.se/
Postat av: annaa

jaa, de tycker jag, riiing mig :)

2008-07-23 @ 11:56:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0