äääntligen torsdag !

Som jag väntat på denna dag !

Oliver har just somnat om, jag borde också ta åh vila, men känner inte riktigt att jag har tid för de idag.

Måste hinna en sväng på stan osv innan det är dax att pallra arslet till kallax åh hämta Daniel från flyget där någerst efter 16 just.  Wiie :)

Vet ni nå coolt? Jag har städat färdigt nu :P Mohaha !

Undra om man kanske sku ta åh kamma sig littttte innan håret torkar, tagit mig ett varmt bad för en liten stund sen !

Baj!


TYST PAPPA !

Kommentarer
Postat av: mormor

Vilken tid ska vi åka och hämta Daniel på flyget?

Kommer du hit innan för Danne är på jobbet så sticker vi när han anländer.

2008-06-12 @ 08:52:33
Postat av: moster

Daniel tycker nog Lillprinsbus har blivit stor!

2008-06-12 @ 12:31:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0