jävla byggjobbare

Just faaan !
Måste ju säga att alla jävla arbetare här utanför kommer få ett skott i pannan om dom inte ger sig med oljuden så tidigt på morgonen.. Visst, jag förstår om dom måste börja kl 7 som en vanligt jävla arbetare, men när dom börjar före kl 6, då jävla blir jag skogstokiiii !! Varje morgon den här veckan har det vart nu, måste ringa till Lulebo åh klaga, blir fan galen.. !!


Åh, jejjj, jag vet att min blogg endast handlat om att klaga typ på sistone !!! Men det skiter jag i, duger de inte så läs inte !! :P

Kommentarer
Postat av: Sofia

Jag vet hur det är, det värsta man kan vakna av ju! Sånt får man klaga på!

2008-06-18 @ 07:51:15
URL: http://tusse.devote.se
Postat av: PrincessRaiijss

ja störande som fan, de lät som dom skulle hacka sönder hela asfalten utanför balkongen sist då jag var på tuna hos nick, inge roligt

2008-06-18 @ 14:06:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0