tröttare än tröttast !

Hojja, orkade inte slänga in bilderna igår, var så himla trött & små less.

Oliver var då duktig och somnade i sin säng utan gorm. Han har gjort det 3 nätter i rad nu, ligger och bökar lite men somnar på en kvart ungefär, hur skönt som helst. :)

Dooock vet jag inte vad han haft för sig i natt, har vaknat minst en gång i halvtimmen av att han bökat och stökat, så när jag kollar till honom på en gång så sover han som en söt liten ängel..

Oliver ska då få följa sin mormor till stan en sväng idag så jag får städa i lugn och ro. Blir inte mkt lugn när man har en busig och överglad bebis att ta hand om hela dagarna, men jag klagar inte, det är grymt mkt roligare att vara med honom än att städa :P

Vidare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0