2 mars 2008

Har myst med min underbara son mest hela dagen :) Var och knallade en sväng runt Tuna med martina och lucas, sen tog vi bilen och for på konsum och köpte chips och sånt :) Annars har jag inte gjort mkt idag, mamma har varit här en sväng och plockat med mig, Patrik har farit och klippit sig osv..

Sitter och lyssnar på MillenC, bra eller bra? TOTALT MEGA BRA! Är som mest kär i den musiken, och den passar verkligen till dagens humör..

Ikväll blir det bara att mysa med Oliver och se film, han ska bada osv :) Usch, jag vill bara krama och pussa sönder honom, han är så gudomligt vacker i mina ögon! Hela mitt hjärta slår för honom.. För övrigt är han 3 månader nu :D Så himla stor har han blivit!! Mammas lilla hjärtetroll..

Gaah, känner mig som ett lik, måste verkligen börja sola.. Tänk vad hurtig man skulle vara om man orkade knalla in till stan och sola och sen knalla hem igen? Hur nyttigt hade inte de vart!? :) Fast det får nog bli imorn, ska kolla om jag får med mig nån bara så det hålls ett öga på Oliver medans jag solar :P

Nä, nu ska jag gå ut på balkongen och ta en rök, sen försöka plocka lite medans Oliver ligger och kramar snuttefilten i högsta hugg, han är trötttttt.

Pusssss ;D


Kommentarer
Postat av: Lina

Trooor du jag är nå sugen på en cigg!? Ååååh.

2008-03-02 @ 20:25:00
URL: http://d0nnan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0