6 månader.. ½år.. :)

Shuu världen!
Sitter och bränner en skiva så jag kan spela musik i stereon så de blir nå bättre ljud, har inte införskaffat mig nån kabel mellan datorn och stereon ännu, paah!

Oliver är hur glad och busig som helst!
Och vet ni..
IDAG BLIR OLIVER 6 MÅNADER! :) Det är ½år.. förståå vad tiden går fort.. Snart fyller han 1, sen börjar han dagis, skola, kör moppe, börjar gymnasiet, fyller 18, tar studenten, flyttar hemifrån! GAAAH! Jag vill inte! Buuhäää!

Nä hurru, nu ska jag nog njuta lite av att han än är liten ;)

Syns i solens värme!

Kommentarer
Postat av: Lena

Mormors lilla prins håller på att bli stora killen.
grattis prinsen på din 6 månaders dag

2008-05-30 @ 09:18:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0