änglavakt?

Vaken sen just före 6, puuh.
Trött Therese ? Oh jaa!
Trött Oliver? Haha, Icket! Han går typ på duracell varje morgon och kväll. Bara mitt på dagen som han är lugn, annars är det bus på hög nivå! :)

Igår var jag ju och fick höra om förlossning osv, eftersom han fick hjälp ut med sugklocka då hans hjärtljud sjönk drastiskt. Kan berätta i helhet åt er tjejer som velat veta hur länge de tog osv att från första krystvärken tog det 24 min till han var ute, det var dom sista minuterna bara som dom fick sätta sugklockan då hans hjärta inte ville hänga med. Så det gick ju rätt fort ändå.. Dock måste jag säga att vi hade en enorm tur, för det stod i journalen som hon läste igår om Oliver att när han var 1 minut gammal så andades han inte alls, när han var 5 min gammal så andades han knappt och när han var 10 min så hade han började han kvickna till och få igång andningen. Det var tur att han kom ut då han kom för han hade inte fått stanna där inne många minuter till! Det var även beröm till Daniel som var så duktig [utan honom hade jag aldrig överlevt, han är bäst] och info om alla småsaker som hände, hur mkt eda osv jag fick.

Jag är så glad att jag har Oliver, det går inte att beskriva vad man känner för sitt barn, det är en så sjukt otroligt underbar magisk känsla. Kärleken är oändlig. OLIVER <3 Mina andetag, hjärtslag & min själ.

Imorn blir Oliver dessutom 6 månader, shiit ! Tiden har gått så fort :/

Nä nu ska jag mysa med lillen :)

återkommer!

image323


Kommentarer
Postat av: PrincessRaiijss

jag vill gärna höra resten, jag blir så rörd när jag läser eller hör om förlossningar, blää vill också ha en bebis!

2008-05-29 @ 14:57:57
Postat av: Linda

Åh vilken vacker bild på er! :) Åh, du är blond igen. Kul! :)

2008-05-29 @ 15:26:07
URL: http://lindsoon.wordpress.com
Postat av: moster

Han är helt klart hur fin som helst!

2008-05-30 @ 01:08:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0