ät kex åh dö vackert !

Yeahyeah !

Lite mysko väder ute, växlar mellan sol och butterväder !
Blåser en del också, jobbigt.

Förutom att jag måste städa idag så blir det lunch med Martina på en timme drygt.
Sen måste jag få fingrarna ur röven och börja fixa och rensa förrådet, noll skoj !

Hoho, vet ni.. Nä det vet ni inte för de vet bara jag, mohaha !

Duschen, nu!

Later !



Väldigt dålig stil av er att göra som ni gjort !
Det var så där lagomt kul att läsa att ni bokat resan osv men heeelt glömt bort mig !
När ni för en gångs skull frågar om man vill göra nått med er, och man blir glad över att bara ha blivit tillfrågad, jo då verkar ni glömma bort att ni faktiskt frågat. Tack !

Kommentarer
Postat av: moster

Fy tusan för oss! Glömde är rätta ordet, det var väldigt dumt av oss, men kan inte du boka oxå nu på samma flight som oss, hemskt gärna så får du följa med såklart!!

2008-05-26 @ 13:19:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0