bababababahh

Knallade till bvc på morronen, fast jag var trött som en jaa vet inte vaaad!

Lillen (hmfpt..) vägde 8470g och var 66cm lång!
Kanske inte så konstigt att min rygg pajjat totalt!? ;P

Det gick bra med sprutan, han gnällde till lite men sen var han solen på gång igen. Såå.. Även om solen inte lyser ute idag så lyser min egna sol för mig ;)

Åkte in till stan och fikade på M&P med Martina & Lukas :) Carro var också förbi, trevligt :)
Köpt nå kläder åt Oliver, hur söta som helst.. Bla. en body med NHL tryck på, pappa Daniel säger ju att Oliver ska bli hockeyproffs och göra pappsen rik så vi måste ju börja nånstans ;)

Nu ska jag leka med liten en stund :)

Hörs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0