bvc

Igår vart det inte många knop gjorda..
Var och käkade med Martina på miss mac, och gissa vad, vi åkte bil dit, haha. Lat?Jaa! :)

Sen var Patrik förbi på kvällen och såg film med mig, Therese somnade, som vanligt dåå :P

Idag är det bvc och 6 månaderskontroll för Oliver..
Gaaah! Tänk att min bebis blir 6 månader om 10 dar ! !
6 månader, det är ett halvår, etttttttttt haaaalvåååår ! !
Jag vill verkligen inte att han ska bli nå större nuuuuu ! !
Han har fasiken 2 tänder nere och 2 till på G uppe och kan sitta själv,
förståå han börjar bli så stor, han är typ ingen bebis längre..
Eller jo de är han och kommer alltid vara min bebis..
Kan någon stanna tiden en stund, snälla?

Sen har ja massor att uträtta idag, men de får ni höra om laaater!

Bye!

Kommentarer
Postat av: jenny

joooo tiden går verkligen fort ska ja säga :) om 7 dagar är min lilla tjej 11 månader :) snart börjar hon på dagis å jag börjar nog jobba :) hehe tiden går fort, säger bara det njut av tiden :) kram/jenny å linnea

2008-05-20 @ 09:14:01
URL: http://www.lilllarsson.blogg.se
Postat av: sandran

Jösses har det redan gått ett halvår..tiden flyger fan iväg :/

2008-05-20 @ 09:19:01
Postat av: Lisa

Ha en bra dag :)

2008-05-20 @ 09:29:46
URL: http://wlisa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0