bvc

Hur trött får man bli!?
Somnade ca 21 igår, matat Oliver 2ggr under natten vid 23 & 03 sen har vi sovit till 7 för en gångs skull, vilket betyder att jag borde vara hur pigg som helst nu.. Hms, har nog sovit för mkt.

Idag blir det BVC med Oliver, väga & mäta.. Och så var det en där 5 månaders sprutan också jaa.. Måste ringa mamma och säga att hon ska följa för jag tänker inte hålla i honom när dom sticker, det gör så ont i hjärtat för han blir så ledsen.. Blir bara påmind om när vi fick åka in på sjukhuset med honom när han var 2 månader, det var mer än hemskt när dom stack han typ överallt och de rann blod här och där. Jag är inte rädd när dom sticker andra eller för blod, men när det gäller min son så gör det så ont i kroppen så det finns inte. Spec i sunderbyn då han hade så ont i hela kroppen så ,man inte fick röra han och så fort man rörde honom så skrek han hysteriskt.. Det gjorde verkligen ont i hjärtat.. Nåja, idag är det ju bara en liten spruta för han egna bästa så de ska nog gå bra.. :)

Kärleken till sitt barn är oändlig och kan inte slås lr köpas av något annat i hela världen.

Oliver <3

image278

Kommentarer
Postat av: Sinne

Åh vad han är sjukt söt! :) Hoppas det går bra med sprutan idag, men det gör det säkert!

2008-05-02 @ 11:54:00
URL: http://siinne.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0