can´t touch this, nanananaaa

Hej åh Håå!
När min lilla soldat slog upp sina blå där vid 5.30 imorse var Therese trött som fåå. Men så fick han komma och mysa med mammsen och då somnade han om till 7, tack för den :)

Lite piggare tjej och ett steg närmare verkligheten, vakna med the voice surrar i bakgrunden och solen skiner, thats nice fan! :)

Just ja, har beställt en boxer nu så man har nå bra kanaler att se på eftersom de försvinner en massa kanaler den 1 juni som vi har nu. Hur mkt musik kanaler som helst får jag ! Pappa, vi måste he upp högtalarna och koppla dom till förstärkan nuuu! Therese bör icke göra detta själv!

Hahaha, "är du suur på mig?" Ett tips tjejen, GIVE UP!
Din tid är förbi !
Tragiska människor finns det gott om !

Can´t touch this, yeah!


Många tankar och kramar till Linda & familjen..
Jag vet vad ni går igenom och jag finns här.

Fly finns där och kommer ta hand om henne, dom har varandra där uppe..

image303

Kommentarer
Postat av: Anna-Karin

jajamensan! :P

2008-05-16 @ 10:40:51
URL: http://akf.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0