disney cannel

Hon har gått åh blitt besatt av de på kvällarna, haha..
Nåja, än är man ung i sinnet iaf :P

Blev helt förvånad idag när Oliver just somnat.. Det knackade på dörren, första ja tänkte "va faaan, vem knackar på dörren nuuu?" [haha, martina, de var en sånn där som du upplevt :P] Så vare Patrik som rymt från jobbet, gissa förvånad ja blev, haha, men de var kul :)

Nu ska jag sova för de lär bli en lååång dag imorn med allt dess innehåll..
(köpa present till bror som fyller 18, hinna till sunderbyn och prata om förlossningen osv, kalas på hertsön med massa god mat.m.m.m.m.m.m.m..m.m.m.m.)

Sweet dreams!

Detta inlägg skulle publiceras igår ca 21.30 men sidan hängde sig så ja gav upp åh gick åh sovde åh nu gick de att pubbla de så varsågod!

Kommentarer
Postat av: Fanny

Okej, ja min syster gjorde min åt mig och nu när jag vill ändra bakgrundsfärg vill hon typ inte hjälpa mig mer bara för att hon tycker om svart xD Och jag kan inte heller göra sånt ^^ hehe

2008-05-28 @ 07:07:37
URL: http://fannyyg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0