Flyen & Gobbi, tack för allt ni gav mig.

Tårarna bara rinner nu.. Jag saknar honom så mkt.. Och jag är ledsen för hennes skull.. Men jag vet att dom båda har det bra nu och att dom är tillsammans där uppe.. Att dom vakar över mig och Linda, och skrattar åt våra påhitt..
 
Sitter och pratar med Linda på msn.. Även om det är jobbigt så känns det som att en sten har lossnat från hjärtat nu när jag fått prata med någon som verkligen förstår vad man går igenom och någon som kände Flyen.. Och jag kände Gobbi så jag vet och kan verkligen förstå hur jobbigt det är för Linda.. Du vet att jag finns här, när som helst..

*~ Flying Drew & Gobinett ~*
~Himlens vackraste änglar~
~Våra vackraste änglar~

   
image308

Tack för all tid jag fick med er, alla minnen, bilder, skratt & tårar..
Saknaden är stor & vissa sår läker aldrig, men ni lärde mig vad styrka är, tack vare er klarar vi alla att gå igenom de här..

En dag ses vi igen..

~Vila i frid~

Kommentarer
Postat av: Lindson

Dem vackraste änglarna som finns.

2008-05-16 @ 22:56:14
URL: http://lindsoon.wordpress.com
Postat av: Linnea

Det är så tungt.. :(
grinar fortfarande när jag tänker på min lillkille.. men du hade rätt det du skrev förut, jag har lärt mig uppskatta alla våra lyckliga stunder, och jag minns honom som en lång tid av glädje.. snart 5 månader har gått, och jag saknar honom så hjärtat värker! vill bara ha honom här, NU! andas in hans speciella doft, dra fingrarna genom hans päls, känns tryggheten, lugnet, samspelet, förståelsen. ibland är allt så svårt.
Varför?

2008-05-19 @ 23:25:14
URL: http://meiam.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0