funderingar

Sitter och väntar på att min syster ska dyka upp.. Hon ska leka med Oliver medans jag städar, fast han Oliver har somnat nu och lär väl sova en liten stund så det går ingen nöd på honom inte.

Baah! Något är galet men jag kan inte sätta fingret på vad !
Så fort jag är hemma själv (Oliver är ju också hemma såklart) så går jag med gråten i halsen utan att veta varför.. Det är något som känns jobbigt men jag kan inte komma fram till vad?! Jag måste ha ett hur underbart liv som helst, eller jag vet att jag har det för jag har min son, den vackraste gåva jag någonsin kunnat få. Och jag älskar honom mest av allt, och allt går bra med honom. Vars klämmer då skon? Jag vet inte, jag vet verkligen inte ! Ändå känns det som att mitt liv inte är fulländat, varför!? Jag är lycklig, men om den sista biten kunde ta och falla på plats skulle jag vara lyckligare..

Nåja, nu kom syster.. Dax att städa !

KISS MY ASSSS!


Kommentarer
Postat av: Gustav

Du ska veta hur sjukt goda de sen var också =)

2008-05-26 @ 16:02:01
URL: http://baloo.blogg.se
Postat av: Emelie

Tror du har samma problem som jag :b

2008-05-26 @ 18:22:20
URL: http://eeemelies.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0