godkväller

Dagen har varit super trevlig :)

For in till stan och mötte upp Anna, Linda & Elin :)
Käkade glass i soolen, mums! Sen gick jag och Anna runt på stan och tralla, Oliver fick sig en solhatt, vilket han behövde!

Sen har jag hängt hos mami hela eftermiddan, grillat burgare osv.
Patrik var söt och kom och körde mig till storheden så jag fick köpa hårfärg, Oliver var hos mamma medans :)
 Åh inte var han P på nå jävulshumör inte [ jag kommer ge igen:P ], dummmaaaaaa! ;)

Oliver sover som en stock, och jag jobbar på projektet som vanligt, ha.

Utställningen och cruising imorn, Scharrroooon ska me, hur najs är inte de? Yäääj!

Tack och godkväll !

image324
Oliver testar sin resväska :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0