hojja att man börjar bli gammal

Hahaha, smartass här!
Njaaa.. Fick ett sms av mamma på morgonen när jag hunnit gå ut på väg till bvc, dock hade jag bara hunnit baki på parkeringen.. "hade du inte läkartiden den 29:e?" Vart tvungen att springa upp och kolla på lappen på kylskåpet för jag var fan säker på att det var på en tisdag jag skulle dit.. Och jodå, nästa tisdag den 27:e :P Trodde tillåhmed helt seriöst att jag skulle vara i ssbyn imorn, men icke, det var nästa onsdag.. SMMMAAARRRT BRUD, NJAE!

Nåja, for till stan med Martina och Lisa och käka på Asian istället, mkt gott och trevligt :) Sen vidare till barnens hus en sväng och sen knalla jag hemåt :)

Nu sitter jag och glor på VBÅ, hur kass och överdriven har inte den serien blivit? Och ändå kan jag inte slita mig från den, haha. illa !

Undra vad man ska hitta på nu när man har en vecka tillgodo då? Mohaha..

Kommentarer
Postat av: Princessraiijss

vad sägs om att hitta på nåt? jag är ledig hela veckan :)

2008-05-20 @ 15:57:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0