lasergame

Vid halv 11 körde Martina upp på gården med feet mustangen !

 

Vi packade in Oliver i bilden och styrde mot Alvik där vi lämnade av sötungen hos hans farmor, sen bar det av vidare mot Pite !

Just komna till Pite blev det snurr nått varv i den lilla staden för att sen hinna trycka en burgare på Max innan vi infann oss på bestämd plats.
Då blev det lasergame för fulla strålar ! Svin skoj !
Lisa, Andreas, Therese, Martina & Jag :)
Spelade 2 omgångar, Martina vann sammanlagt, nää, hon vann båda omgångarna + sammanlagda resultatet. Vissa andra var ju sämst, haha, jag kom 4:a första omgången åh sist andra omgången vilket resulterade i att jag vann baklänges i sammanlagda resultatet :P

image319

Sen gled jag & Martina vidare till nån hon kände i Pite åh sa hej,
för att senare fara och hänga hos hennes mormor & morfar, det var trevligt :)

Tillbaka i Lule blev det nå snurr en stund innan vi till slut parkerade på Tuna !

Maggan & Ida kom hem med min älskade sötnos gulligulli kramgoa son,
gissa om jag saknat honom? Jo !
Allt hade gått bra i Alvik och han hade varit en ängel, skönt att höra :)

Nu ska jag återgå till mitt projektarbete för Oliver har somnat och sen blir det att chilla framför tvn till Eurovision SC. Hejja Sverige åh Charlotte Perelli ! :)

image316

Ha en trevlig kväll !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0