lek & bus

Daniel var och hälsade på idag, lekte med Oliver och så gick vi till Miss Mac och käkade  :)

Annars är ja hur trött som helst, Oliver har just somnat efter en mkt gnällig kväll. Bara vara i mammas famn och så har jag fått gå runt och valla han så har hur ont i ryggen som helst, den har lagt av totalt nu! Måste boka en läkartid för nu är jag less på de här, det gör ju ont för fasiken!

Nu ska jag ta mig en rök och sen blir det natten :)

Just ja, imorn är det BVC och 5 månaders sprutan för Oliver :/ Gaah!

Oliver & Pappa Daniel leker :)

    
image277


Kommentarer
Postat av: Sandra

haha vad söt tröja=)

2008-05-01 @ 22:00:12
URL: http://sandraebba.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0