lördag

Yeeah!
Är värsta stolt över min son, efter att ja matat honom igår vid 23.30 innan jag gick och la mig så somnade han om och sov ända till 06.05 idag på morronen! WOOOHOO :D Utvilad Therese? Oh ja :)

Idag blir det pite, vi ska spela lasergame, det lär bli kul :) Jag & Martina åsså Lisa såklart. Och säkert nå fler  :) Lisa har ju fyllt åt så vi tänkte passa på att göra något med hon :) Och Oliver ska vara hos sin farmor i Alvik medans, han har aldrig varit själv där utan mamma & pappa men det ska nog gå bra, Maggan är så duktig med honom :)

Jaa, vad ska man säga? Det var väl ganska väntat att dom skulle glömma bort att dom frågat om jag ville följa.. Besviken? Ja! Menmen jag ser på saken så att det är deras förlust, INTE MIN !

Nä, orka blogga nu? Klockan är ju bara 7!

Have a nice day, för de ska jag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0