not good

Babababaahh!
Jag mår dåligare än dåligast.. Hostar så jag snart flyger genom taket, huvudet sprängs när som helst och ryggen går av nu! Tar mig knappt upp ur sängen och har noll ork i kroppen! Oliver sover hos mamma i natt för att jag ska få vila så jag blir frisk.. Saknar honom, massor. :( Känner mig som världens dåligaste mamma för att jag inte orkar ta hand om honom just nu men jag är sjuk, vill hellre vila en dag så jag blir frisk fortare och kan ta ännu bättre hand om honom.. Spec nu när det känns som att jag måste ge honom kärlek för 2, krama han för 2, även om min kärlek till honom är oändlig så känns det som att den inte räcker till ibland och även om jag kramar honom dygnet runt så känns det som att jag inte kramar honom nog.. Och nu måste jag ge honom dubbelt så mkt.. Det här är tungt.. Jag måste få vänja mig vid tanken tror jag, för just nu känns det (för mig) som att Oliver är halv.. Hans andra hälft (D) är ju så långt bort nu.. Tänk va stor han kommer hinna bli.. 

Nä det är inte bra att Therese är sjuk, hon tänker för mkt då.. Men var tvungen att lätta lite innan jag somnar.. 

TACKA VET JAG BÄRBAR DATOR, då slipper man känna sig ensam i sängen i natt, mohahaha ;D

Nattiii... 


Kommentarer
Postat av: Erica

krya på dig!

2008-05-10 @ 22:29:02
URL: http://humilis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0