puh!

Shiit, snacka trött tjej, hojja!

Känner mig inte så pigg i kroppen idag, bara jag inte håller på att bli sjuk ?! Gaah! har inte tid med sånt nu.. *Håller tumme* på att jag slipper! Dock brukar jag inte ha fel när jag känner att det börjar vankas sjukning..

Och min cp jävla rygg är noll som den ska, kan ju knappt röra mig ibland och att bära/lyfta Oliver är rena döden.. Så väntar på att vårdcentralen ska ringa upp.. Kl 9.50, men jahaa less.. Tycker inte om de där med att dom ska ringa upp, kan man inte få prata med dom på en gång bara!? Åh inte lär jag ju få nån läkartid den här veckan, lär väl låta "äh, ryggskador kan vänta, feber går före".. Men i helvete att jag tänker vänta, jag ska ha en tid och jag menar nu.

babababaaahhh.

Funderar starkt på att fara till farmor & farfar åh baka.. Mkt roligare att baka med farmor än själv och jag är jätte sugen på nybakat :P

Hörs, om jag nu inte hinner gå av lr nå.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0