puss

Tjeeena!

Oliver har sovit till 8 idag, mkt skönt och perfekt passande till dagens aktiviteter :)

Knarkar the voice, grymt sjukt skönt på morgonen, det får mig på ännu bättre humör :)

Nåjaa, måste hoppa i duschen så jag är klar vid halv 10. Då blir det prommis med dessan mot stan, hon ska på jobbintervju och jag ska passa barnen medans :) Sen ska jag övertala henne till en massa andra grejjer, mohoho :)

Laladadidadadadamm.. Life is just a wonderful thing ;) Mer behöver inte ni veta :P

Nä men ja ska ta och lätta på hjärtat lite senare, men just nu har jag inte tid..

Förresten har jag börjat tröttna stort på att blogga, till vilken nytta gör vi de egentliiigen?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0